8. jan. 2018

Aldri hatt så stor mage, aldri følt meg tynnere

I dette svangerskapet har jeg kanskje hatt mange plager i diverse grader, bekkenplager og oppkast blant annet, likevel er det en ting jeg hvertfall ikke kan klage på. Det er mange som går opp 12, 20 og gjerne 30kg, meg der i mot, jeg har gått opp 500g. Det er mange år siden jeg har følt meg så slank som jeg føler meg i dag og har gjort de siste ukene på tross av at jeg aldri har hatt et større magemål enn det jeg har nå. Jeg kan spise hva jeg vil, jeg kan late meg i sengen hele dagen og nå forstår jeg virkelig hvordan folk som kan dette til vanlig føler det. Jeg kjenner jeg er litt misunnelig og skulle ønske jeg hadde det slik til vanlig, men jeg er også egentlig glad for at jeg ikke har det slik til vanlig.
På torsdag er det bare 40 dager igjen, det betyr at jeg regnes som høygravid fra da, så nå skal jeg jobbe i 2 uker til, også skal jeg nyte permisjonen min.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar