3. aug. 2017

Jeg skyller deg alt!

For 4,5 år siden var jeg en helt annen plass i livet mitt. Jeg var deprimert, selvskader og jeg ønsket ikke å leve mer. Jeg var lei av at alt og alle gikk mot meg. Jeg hadde ikke noe å leve for, eller mot. Jeg så ingen fremtid i livet mitt. Livet besto av soving, trening, jobbing og skole. Jeg var sikker på at om jeg tok livet mitt, kom det til å ta 14 dager før noen merket noe. Jeg hadde planlagt sangene til begravelsen.

Så dukket du opp. Du gjorde noe med meg, uten å gjøre noe. Du var bare deg selv. Du viste meg at det gikk an å være glad i meg. At det fantes kjærlighet for meg også. Du lærte meg at ikke alle kom til å forlate meg. Jeg fikk et nytt syn på kjærlighet og omtanke for andre(og meg selv). Jeg fant en mann som var snill som dagen var lang, som aldri ville meg noe vondt. En mann som ikke slo, som ikke kjeftet på meg når jeg ikke var i form, men en mann som var tålmodig med meg, som hjalp når jeg trengte det og som elsket meg ubetinget.

Jeg er kanskje ikke alltid den beste kjæresten, men det er derfor jeg har deg, fordi du er det. Jeg er ofte sur, grinete, sliten og irritert, men jeg lærer hele tiden og du hjelper meg på veien.

Jeg skyller deg alt min kjære! Du reddet meg på så mange flere måter enn du kan tenke deg. Jeg gleder meg til å dele resten av livet mitt med deg! Vi har så mye spennende i vente!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar