13. aug. 2017

Fortid og nåtid

Jeg må ærlig innrømme at det ble litt mer oppstyr om det forrige innlegget mitt en det jeg egentlig var forberedt på, men samtidig er det mange nye mennesker i livet mitt som fant det for godt å lese innlegget. Det er kommet så vanvittig mange fantastiske mennesker i livet mitt!  

Bloggen min har hele tiden bestått av følelsene og tankene mine. Og innleggene fra perioden før jeg og Daniel ble sammen er enda å finne i bloggen for de som lurte. Det er mange vonde innlegg. Innlegg som kanskje sier noe om hvem jeg er og hvorfor jeg er blitt den jeg er. 

Bloggen min har alltid handlet om mine følelser, mine tanker, mitt synspunkt på verdenen min og det kommer den til å fortsette med. Følelsene er ikke de samme lengre, så vinklingen kommer til å bli helt annerledes enn den en gang var. 

Bloggen min har blant annet fått nytt utseende og er gått fra trist og svart til litt mindre trist og blått. Etterhvert når jeg gidder, blir utseende endret igjen, men jeg er ikke helt sikker på når det blir enda. 

God søndag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar