21. mai 2013

Hei igjen

Det er lengesiden jeg har blogget nå. Det har vært mye som har hendt den siste tiden. Daniel var på besøk i to uker, og det er de mest fantastiske ukene jeg har hatt på så lenge jeg kan huske. Vi var hjemme i farsund en tur, ogg tilbringte nesten en uke med familien min, og på hytten. Nå er det fryktelig tomt, og jeg føler meg veldig alene på hybelen. Sist mandag døde hun som Daniel bor sammen med, jeg fikk møte henne sist da jeg var i trondheim, og hun var ei fantastisk jente. Jeg håper hun har det bedre nå, hvor enn hun er. Jeg vet ikke helt hva mer jeg skal skrive, eksamenstiden er veldig tung, jeg kjenner jeg alt gruer meg veldig. Jeg må bestå ped-eksamen for å ta bachelor til høsten, jeg har lite lyst å vente enda et år med å ta den.

Sov i ro min due


Sov i ro, min due
lyset finnes ei mer
mørket er større;
enn hva øyet ser

Sov i ro, min due
på en roseseng
natten skal deg bringe
til drømmenes eng

Sov i ro, min due
mørket er her nå
og det er da vi må huske
at vi alle er grå

Sov i ro

1 kommentar:

  1. Kanskje jeg skal lære meg å kommentere på blogger igjen! Eksamen er forferdelig, men du får ha masse lykke til<3<3

    SvarSlett