29. des. 2012

Når du leser dette...

Vil jeg bare si unnskyld for at jeg føler meg som verdens dummeste. Det er når vi gjør de små dumme tingene, de små dumme tingene som ødelegger alt. 

Julaften 2012

Det er lengesiden jeg har blogget nå. Det har hendt mye, jeg fikk B på en praktisk eksamen jeg hadde på skolen. Den gikk ut på å konstruere et lekeaperat. Jeg satt rundt 30 timer med det, var kjempesliten, men har aldri følt meg så bra som jeg gjorde når jeg holdt på med det. Jeg syns virkelig det var kjempeartig! Så jeg håper mer enn noe annet at jeg kommer inn på forming siste semesteret i utdanningen!
Ellers har de andre eksamenene jeg har fått svar på også gått i boks, så jeg er utrolig fornøyd med det! 

Treningen har gått litt i stå nå i julen, ettersom jeg er hjemme hos mamma(ingen unnskyldning, jeg vet), og det er jul og slikt. Men jeg er snart tilbake igjen, og kjenner bare det kribler i kroppen etter å komme igang igjen! Så når jeg får storstipendet skal jeg rett å kjøpe meg kort på treningsstudioet.(Jeg skal også en tur til oslo, på besøk til Jørn, for å sette noen flere hull i kroppen min! Han er en utrolig dyktig piercer som holder til på Pink Ink Tattoo. Han har også nettbutikken Mesmerize.no ) Det ser jeg frem til!

Jeg har satt veldig pris på å få være rundt familien i julen, og på søndag skal jeg i dåp til verdens beste Niese(jeg har bare ei enda men), Katrine. Det blir hyggelig det og! Hun er blitt veldig stor, og det er gøy å se hvordan alle sansene begynner å virke som de skal. 

Ellers har julen vært en fin tid. Jeg hadde en skikkelig nedbryter rett før jul, men det ordner seg nok. Mamma sier det gjør det for snille jenter. På en eller annen måte. Men nå skal jeg begynne å pleie meg selv igjen, ta vare på meg selv, så håper jeg det andre kommer etter.

I cannot give the formula for success,
but I can give you the formula of failure
-- which is try to please everybody...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar