19. okt. 2013

Det er Oktober...


Hver oktober... hver oktober har jeg en liten nedtur når slutten av måneden kommer.
Om noen timer ville jeg gratulert deg med dagen. Jeg ville kanskje gitt deg en klem, og en pakke. Så ville vi lagt oss midt i veien og kikket på stjernene. Tenk det, du ville blitt 21... Du hadde fått drikke alkohol i USA. Jeg vet innerst inne, at jeg, at vi, mest sannsynlig ikke ville vært venner nå. Det har jo gått mange år nå, og jeg har jo ikke klart å holde på noen andre, så hvordan skulle jeg klart å holde på deg? Noen ganger tror jeg det er fordi jeg er redd, redd for å komme for nær, bli for glad i igjen, å miste. Det var du som løftet dagene mine! Jeg vet ikke hvor den jenta du kjente ble av, jeg skulle gjerne funne denne igjen.

Du er(var) fantastisk! Jeg savner deg! Noen timer på forskudd, gratulerer med dagen Sine! Kanskje vi møtes igjen en gang, kanskje, kanskje ikke...

Some Die Young!

på en roseseng
av aske
skal du sove i ro

på en roseseng
av aske
skal du hvile
til verdens undergang.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar