27. jan. 2013

Trening oppdattering

Ja, det begynner å bli en stund siden jeg har blogget om treningen min. Den har gått litt opp og ned, men nå er jeg inne i en fin rutine. Det står fremdeles litt stille på vekta, men jeg føler meg bra! Når jeg var sengeliggende med influensa og bihulebetennelse tok det litt knekken på meg, men jeg er oppe og går igjen. Dumme ting er fremdeles dumme, og jeg har mine dager. Trening er på ingen måte noen kur for meg, men det får dagene til å gå! Her kommer oppdateringbilder. Jeg legger med alle tre bildene, så kan dere se fra start til dags dato :)



5 kommentarer:

  1. God framgang :) At det står litt stille på vekta tyder jo bare på at du nok har byttet ut fett med muskler :)
    Holder meg litt til målbånd jeg, siden vekta kan være misvisende!

    SvarSlett
  2. Archana har helt rett. Det lureste er å holde seg til målband :) Og det ser virkelig ut til at du har fått resultater av det. Hvis du fortsetter den gode vanen så skal du nok se at etter hvert som du får mer muskler så både bygger du muskelmasse tregere og får en høyere forbrenning, og da går også vekta ned. Keep ut the good work!

    SvarSlett
  3. Jeg vet jeg vet, men jeg føler det står så stille, jeg har økt til hardere trening, men likevel så står bare alt stille.. Føles bare frustrerende... men jeg vet likevel at det ikke betyr noe!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det står gjerne litt stille til å begynne med, men som sagt så går det gjerne fortere når du har fått bygd opp litt mer muskelmasse. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Selv begynte jeg med trening forrige tirsdag og har så langt fått trent to ganger. Satser på at det blir en vane å trene to ganger i uka. Etter planen blir det trening igjen i mårra. Det som kan bli interessant er at hun jeg trener med vil at jeg skal bli med å trene yoga. Tror ikke det er min ting, men jeg må vel i hvert fall prøve det.

      Ja, ja. Du får ha fortsatt lykke til med treningen. Jeg krysser fingrene :)

      Slett
  4. Yoga er fint! Det er veldig avslappende for både kropp og sinn! Jeg syns du skulle gjøre det! :) Også slutter du for en stund å tenke på det du helst ikke vil tenke på! Det er flott!

    Jeg trener tre ganger i uken da. Men nå blir det to uker nesten uten trening, pga praksis, siden jeg ikke er hjemme da. Men jeg håper jeg har energi til å gå/jogge noe om ikke annet.

    SvarSlett