3. mars 2013

Fake your face

Hun jeg bor med har fikset brynene mine, farget, nappet, vokset. Jeg er veldig fornøyd! Jeg syns enda de er litt tykke ytterst, så hun skulle fikse de litt tynnere neste gang! Det er veldig deilig å slippe å måtte tegne de! Det skal jeg virkelig innrømme!  Jeg må virkelig få gjort noe med håret mitt, jeg har 3cm ettervekst, og det er superslitt. Jeg vet ikke om jeg tørr gå til frisøren.


Slik ser forresten øret mitt ut etter at jeg var på besøk hos Jørn. Jeg er veldig fornøyd, og gleder meg utrolig mye til de er grodd, så jeg kan sette ring i!

Jeg har det bra, jeg er fornøyd, jeg er glad. Og enn så lenge er det deilig uten vonde og dumme tanker.

Jeg hadde forresten besøk av Daniel sist helg. Vi hadde vaffelmøte (et skrivemøte, litt som en samling hvor vi leser tekster for hverandre, og spiser vafler), sammen med Tim og Syv. Det var veldig koselig!




1 kommentar: